12.10.2022

SEFE Groep maakt nieuw logo bekend

De SEFE Groep zet een nieuwe stap naar de toekomst met de presentatie van nieuwe logo's.

Na de naamswijziging deze zomer bouwen SEFE Securing Energy for Europe GmbH en haar dochterondernemingen SEFE Marketing & Trading, SEFE Energy, SEFE Mobility en SEFE Switzerland zo verder aan hun nieuwe merkidentiteit.

"De lancering van ons logo luidt een nieuw tijdperk in voor de bedrijven in de SEFE Groep. Het weerspiegelt niet alleen ons commitment om een betrouwbare partner te zijn in de huidige energiecrisis, maar ook onze belofte om een leidende rol te spelen op weg naar een duurzame energie industrie", verklaart Dr. Egbert Laege, CEO van de SEFE Groep.

Het nieuwe logo staat voor de identiteit en de missie om vandaag en in de toekomst gas en andere energiebronnen op de energiemarkten aan te kopen en te leveren. De kerntaak, die in de naam "Securing Energy for Europe" ("SEFE") tot uiting komt, is een krachtige en beslissende verklaring van de intenties en plannen van de SEFE Groep.

SEFE, en dus ook WINGAS, maakt gebruik van haar geavanceerde mogelijkheden, kennis en ervaring om betrouwbare energiestromen te garanderen.

Het symbool in ons logo - een gasvlam die overgaat in een blad - symboliseert de evolutie van ons bedrijf om een koolstofarme economie te ondersteunen.

De blauwe kleur weerspiegelt onze reputatie als een vertrouwde en betrouwbare partner die haar beloften waarmaakt en zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt. Het groen staat voor het streven naar vernieuwing en groei.

Bedrijven binnen de SEFE Groep die geen nieuwe naam hebben gekregen, waaronder WINGAS, behouden hun bestaande merknaam.